vrijdag 18 juni 2010

Twee nieuwe eetkamer stoelen! / Two new dining chairs!

Afgelopen dinsdag was ik niet alleen naar de Zinken Viool maar ook even naar de kringloopwinkel geweest en daar kwam ik 2 hele leuke stoeltjes tegen. Wel een beetje oubollig om te zien maar er zat voor mij veel potentie in!!! Voor mij hoeven er bij de eettafel niet dezelfde stoelen te staan, en bovendien als er eentje stuk gaat zou je ze meteen alle vier moeten vervangen en nu hoef ik er maar één te vervangen... in geval van breuk natuurlijk... wat er nu eigenlijk niet aan de orde was... maar ik vond de stoeltjes zo leuk!!!!
Dit waren die oubollige dingen met vreselijke stof erop maar dat is natuurlijk allemaal vervangbaar... je moet er alleen wel iets voor doen!
En dat heb ik natuurlijk ook gedaan, en ik vind ze allebei heel leuk geworden!!!

Een klein detail, ik heb, in plaats van band, kant gebruikt om de onderkant af te werken!
En nu staan ze tussen de rest, wat ik heel leuk vind staan!!!!
Alweer een tevreden Susan!!!! En Marco vindt alles best, en Sterre.... "Waarom moet nou alles wit? Ik vind dat niet mooi!!!"
Nou lekker dan zo'n kind, zeg, heb ik me daarvoor in het zweet gewerkt!!!


Dikke Kus, Susan!

8 opmerkingen:

  1. Hoi Susan, wat zijn ze leuk geworden zeg!!!! Wat een verschil met eerst hé?
    Ook al heb ik wél dezelfde stoelen bij m'n eettafel, ik vind het ook enig wanneer de stoelen allemaal verschillend zijn. En juist omdat ze wel allemaal wit zijn, horen ze ook weer bij elkaar.
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat doe je snel, hier moet alles eerst weken lang broeden.
    En wat een mooie kamer heb je, je foto's kunnen zo in de Ariadne at home.
    Groetjes Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn je stoelen leuk geworden! Ja, zoals ze eerst waren zou je er zo voorbij lopen, maar nu zijn ze echt super. Je hebt ook zo'n lekkere lange eettafel. Je aankopen bij de zinkel viool zijn ook hartstikke leuk. Ik ben er nog nooit geweest (ik weet het, zo ver is het niet), maar denk dat ik binnenkort toch maar eens die kant op ga.
    Groetjes Antoinette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, kids....! Maar op een gegeven moment zijn ze er aan gewend hoor, en vinden ze het alleen maar heel gezellig (spreek ik uit ervaring!) en vragen ze zelfs of iets niet een keertje wit moet! Je stoeltjes zijn leuk geworden! Vind het ook zo leuk, allemaal verschillende!
    Oh, enne.... ik ben die donkere zus!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zeg,ik vind verschillende stoelen aan een tafel ook gaaf,je stofjes zijn ook super,wens je een fijn weekend,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi lekker ding,

    Super leuk zijn je stoeltjes geworden.(had ook niet anders verwacht)Leuk stofje en ook dat kantje super leuk.Sterkte met je drukke werk week en zien mekaar snel weer.

    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Susan and thanks for your nice comments on my blog! :) You have a very nice home :) I'm looking forward to see more :) I hope you had a nice weekend....enjoy the summer! :)

    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij dan ook nog gefeliciteerd met je dochter!
    Ik ben er nu achter hoor, wie je bent. Ik ken je wel vanuit de winkel. Grappig dat we zo via het bloggen bij elkaar in huis kunnen kijken.
    Groetjes Antoinette.

    BeantwoordenVerwijderen