zondag 11 juli 2010

Heerlijk, leven in de tuin!!!

Zou het dit jaar dan echt gaan lukken??? De hele zomer mooi weer? Dat lijkt me toch heerlijk!!! Vandaag was echt een buiten dag, lekker fietsen, lekker in de tuin zitten... we zijn zo vrij geweest om het oude ledikantje, wat in Sterre's kamer stond, in de voortuin te zetten! En daarna hebben we ons tegoed gedaan aan een heerlijk koel roséétje, echt genieten!!!
De annebelles staan weer heel mooi in bloei, wat hebben die toch een mooie fijne bloem, ik ben er al jaren verliefd op!


In de achtertuin bloeit de endless summer er lustig op los, op iedere steel zit een mooie blauwe bloem! En ook heel decoratief is vooral die bal die Sterre in de bloembak heeft gelegd... grrr

Maar ik moet toch nog een klein beetje geduld oefenen met de hortensia's bij de achterdeuren, die staan wel volop in knop maar nog niet in bloei...

De annebelles weer wel en daar genieten we dan weer van, en Sterre... die vind het zwembad natuurlijk het aller-belangrijkst!!!

Geniet maar lekker van het heerlijke weer en een dikke kus!!!

Susan!

5 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje die hortensia`s
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige tuin Susan............leuk hoor..........fijne gezellige week liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meid, wat heb je een geweldig leuke voor en achtertuin. Heerlijk zoveel groen, lekker vol. Daar hou ik van. Ik zou het zelf ook wel zo willen, maar mijn wederhelft zou het liefst de voor en achtertuin vol met tegels leggen. Dus is het een beetje fifty fifty in de voortuin en de achtertuin gaan we nog opknappen dus daar zijn we nog over aan het discuseren. Het is wel handig als je man dezelfde smaak heeft maar ach.....
    Op het moment hoost het, dus ik hoop dat we nog we wat mooier weer krijgen hoor.
    Fijne week!
    Groetjes Antoinette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat een superleuke tuin heb je zeg! En dat bedje staat er geweldig in!!!
    Ja mooi zijn die hortensia's hé? Ik ben er ook gek op. Bij mij staat de helft in bloei, de andere helft in knop dus ik kan er nog lekker lang van genieten hoop ik.
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh je tuin is al net zo prachtig als je huis enne het bankje is gaaf,heerlijk al die hoekjes en Annabel vind ik ook super,het ziet er echt schitterend uit bij je,ik wens je een fijne week,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen