woensdag 14 juli 2010

Een mooi bosje rozen van mijn moeder!!!

Vorige week kwam mijn moeder een bakkie doen en nam voor mij dit bosje rozen mee!!! Zo lief vind ik dat!!! Nu kunnen mijn moeder en ik moeilijk voorbij dit kleurtje rozen lopen zonder ze altijd mee te nemen, we vinden de kleur zo bijzonder, dat oude roze...
Marco heeft een volkstuintje, waar hij dagelijks te vinden is! Al vindt hij de bloemkool en brocolli mislukt, we eten zowat elke dag sla, zoveel heeft hij er neer gezet. De aardbeien, die we elke dag vers eten, doen het goed, de pompoenen groeien gestaag, de courgettes en komkommers zijn heerlijk!!!! En ik heb een klein hoekje van hem gekregen voor mijn eigen pluktuintje waar ik al aardig uit geplukt heb...
Zo fijn vind dat, zo'n mooi veldboeketje op tafel!!!

Dikke kus Susan.

3 opmerkingen:

  1. Geweldig, die mannen met hun tuin! Dus het is bij jou al niet anders haha. Maar wij plukken daar natuurlijk ook de vruchten (letterlijk en figuurlijk) van. Bij ons gaan de broccoli en bloemkool goed, en de sla is nu op. We hadden ook maar 8 plantjes. Het is makkelijker om de sla in etappes te zaaien/planten anders heb je er zoveel in 1 keer. Ik heb nog geen pluktuin (op de zantedeschia's na dan) maar ik denk dat er volgend jaar voor mij ook een stukje bij zit hoor.
    Nou, geniet van je bloemen!
    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Susan.....mooi hoor je bloemen...heerlijk genieten toch .....liefs Ria..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker een prachtig kleurtje en je eigen bloemetjes,wat super zeg,ik krijg gelukkig ook weer een pluktuintje,ik kan daar enorm van genieten,net als van jou prachtige foto`s,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen