woensdag 19 mei 2010

Een beetje fleurige tuin, daar word ik vrolijk van!!!

Ik ben gister naar Bloeiers geweest, waar allemaal eenjarige bloeiers te koop zijn voor niet te duur en heb mijn tuin een beetje opgefleurd, ijsheilige is voorbij dus nu kan het weer...
maar in de voortuin had ik allemaal viooltjes in potten gezet, en die bloeien nog zo mooi dat ik het niet over mijn hart kon verkrijgen die weg te gooien
dus heb ik me maar op de achtertuin gericht en heb mijn potten weer lekker gevuld
en de voortuin maar even gelaten voor wat het is
in de achtertuin is het nu voornamelijk roze
het vlijtige liesje in deze mand moet nog even gaan bloeien maar dat gaat vast wel goed komen, denk ik, met wat liefde en zorg
Maar ik kon het toch niet weerstaan om deze geranium, met haar mooie zacht-roze, fragiele bloemen, in huis te zetten....



Groetjes Susan

1 opmerking:

  1. Ow jee volgens mij heb je ook een prachtige tuin,geweldig,het sfeertje wat ik zie,daar hou ik ook van,hier kan ik van genieten,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen