vrijdag 1 juli 2016

A little touch of yellow....


Opnieuw lijkt het wel een druilerige zomer te worden.... je zou toch denken dat we nu toch in de tuin zouden moeten genieten van een heerlijk warm zonnetje en een lekker ijsje in de hand, maar in plaats daarvan zitten we allemaal binnen...
We halen de zomer dus maar in huis, en zo dacht Sterre er ook over want die had een gele roos voor me geplukt en uit ons pluktuintje hebben we de witte roosjes maar erbij in een vaasje gezet...


De zomerkoninkjes in een groene schaal op het aanrecht en met het handdoekje en theedoekje halen we ook het zonnetje in huis...


 Ondertussen hebben we de houten witte stoelen, die wat wiebelig werden, verruild voor cognackleurige retrostoelen en twee mooie leren krukken neergezet aan allebei de korte kanten van de eethoek...


Vorig weekend heb ik twee leuke lampjes gevonden, bij het kringloopwinkeltje hier in de buurt, die perfect in onze coffee-corner passen! Het was voor Marco even een klusje om de spots in de balk te vervangen voor deze lampjes maar, zegt hij zelf, het past perfect bij onze cappucino apparaat!!!


De lamp op de balk heeft hij laatst ook voor me gemaakt, en ik vind het zelf helemaal te gek, de tekst is ons op het lijf geschreven! Haal uit het leven wat erin zit!!!
Het behangetje achter ons apparaat zit op een mdf plaat geplakt, want als ik het weer anders zou willen haal ik het er zo weer weg en plak er iets anders over heen maar ik kan ook moeiteloos weer voor het witte wandje kiezen dat erachter zit!
Kijk dit soort dingen ga je dus doen als het buiten slecht weer is......

Ik wens iedereen een fijn (zonnig) weekend!!!

4 opmerkingen:

  1. Gezellige keuken mooie kleur !!...fijn weekend liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoiii Mams,
    Zo leuk om te lezen en de foto's te zien. Ga zo door. Ik vind het erg leuk.

    Dikke kus Milou

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoiii Mams,
    Zo leuk om te lezen en de foto's te zien. Ga zo door. Ik vind het erg leuk.

    Dikke kus Milou

    BeantwoordenVerwijderen