maandag 28 juli 2014

Sfeerkiekjes!


Wat kan je nou beter doen dan bloggen op zo'n druilige dag als deze! Mijn laatste dagje van mijn vakantie is weer aangebroken, morgen moet ik gewoon weer aan het werk, voor mij weer de gewone orde van de dag.
Sterre mag nog even drie weekjes verder genieten, ik hoop dat het weer weer snel opknapt.
Ik ben gewoon even het huis rond gegaan met mijn fototoestel en heb wat sfeerfotootjes geschoten, want op zo'n dag wil je zoveel mogelijk binnen genieten, en wat word ik dan altijd weer blij van ons eigen huisje...


De keuken heeft het afgelopen jaar wel wat kleine veranderingetjes doorgemaakt, want zo heeft Marco boven het aanrecht een console gemaakt van oud hout en deze heb ik eens, voor de verandering, niet wit geschilderd maar gewoon zo gelaten want ik vind de combinatie van witte muren met hout zo mooi, zo warm....


De keukenkastjes zijn niet langer wit, we hebben ze lichtblauw-grijs geschilderd, wat op de foto niet helemaal goed tot zijn recht komt, maar wij zijn er erg blij mee!


En natuurlijk scoor je in zo'n jaartje altijd wel wat nieuwe spulletjes...


spullen waar we graag naar kijken!

 De pioen rozen kwamen uit mijn pluktuintje en zijn hardroze, terwijl ik zachtroze mooier vind, maar toen ze eenmaal in mijn emmer stonden vond ik het helemaal goed. Want ja bloemen in huis worden we toch altijd wel weer blij van en het ruikt zo lekker!!!

Gezellige dag allemaal!



3 opmerkingen:

  1. Mooi hoor !!..maar nu nog pioenen ???...fijne geniet week liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig.....zo moet het zijn hè.....gelukkig en blij zijn in je eigen huis, je thuis......
    Heerlijke sfeer.......Heb echt genoten.
    Zie ook zo'n mooi koffiezet apparaat ;)

    BeantwoordenVerwijderen