zondag 12 mei 2013

Spring.... at last!!!


Het is natuurlijk al een tijdje terug dat ik iets gepost heb, maar ik kon geen foto's uploaden, zeer tot mijn grote frustratie!!!
Ondertussen is er alweer genoeg gebeurt, in en om het huis. Zo heb ik het groen een beetje doorgevoerd in huis, ik had met Koninginnedag deze emaille potten voor koffie, thee en suiker gescoord, die boven mijn aanrecht op de console staan met oud bestek erin.


Gelukkig hebben we tussendoor ook nog prachtig weer gehad, en hebben we heerlijk in het zonnetje, in de achtertuin van Marco z'n heerlijke cupcakes kunnen genieten!
Ondertussen staat in huis de kachel alweer aan... ik vind het een kille dag vandaag!


Dus heb ik maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om in huis wat dingetjes te veranderen...


Zo had ik vorige maand deze kandelaartjes gescoord op een fair, bij mijn vriendin Colet die daar altijd staat. Ik vind ze te leuk, zo lekker kitsch!!!


Gister, toen we een bezoekje brachten bij mijn vriendin Agnes en haar man Rob, heb ik bij Ikea pastel kleurig snoep gekocht...


Het staat zo mooi in mijn oude potten!!!! Ik hoop alleen wel dat Marco en Sterre er af kunnen blijven... anders moet ik weer terug naar Ikea... wat vreeeeeselijk vervelend... haha.


We hebben ook onlangs nog heerlijke aardbeitjes gegeten in de tuin, heerlijk met het zonnetje erbij... toen wel gelukkig...


Marco heeft nog een heerlijke sinaasappeltulband gebakken met meringue... mmmm wat was die heerlijk, en het zag er prachtig uit ook nog...


En tot slot vond ik bij grof vuil dit rekje... zo mooi verweerd, en het valt wel bijna uit elkaar, zo oud!
Maar wat staat het mooi met een paar gehaakte spreien erover...

Ik wens jullie allemaal nog een gezellige zondagavond!!!

7 opmerkingen:

  1. Oh zeg mooi zeg dat groen....en wat sfeervol is je huis...
    Vind pastel snoep ook super, dus binnenkort maar eens richting IKea ;)

    En dan je rekje....wat een beauty....
    Goed dat je 'm gered hebt.

    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ook naar IKEA...nu weer een goed reden erbij!
    Ik heb afgelopen maand eindelijk de schilderijtjes opgehangen die ik twee jaar geleden bij jouw op de springfair heb gekocht... en nu zie ik dat jij "mijn" vogels bij Colette op de fair hebt gescoord!! hahaha....
    zal snel weer een leuk blogje maken, wellicht over je schilderijtjes???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk allemaal...owww die cake !!...lekker !!!...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je snapt niet dat mensen zo'n leuk rekje aan straat zetten! Oké, misschien wat gammel, maar dat is toch te maken. En aan die afgebladderde verf: niets meer aan doen, super zo! Hihi, zo denken wij...leuk toch?
    Die tulband ziet er inderdaad héél lekker uit! Geeft hij dit recept vrij?
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk rekje, zou ik ook blij van worden.

    fijne week

    gr monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Susan,
    Ik kom via een andere blog op die van jouw .
    mooie blog en wat een heerlijk huis! je hebt er een nieuwe volger bij.

    lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OHHH WAT KWAM JIJ EVEN OP HET GOEDE MOMENT ZEG

    DAT MENSEN DAT ZO WEG DOEN ZO'N LEUK REKJE!!1

    LEUKE FOTO'S WEER HOOR, EN BLIJFT LEUK HE VERANDEREN IN HUIS

    GR CINDY

    BeantwoordenVerwijderen