zaterdag 2 maart 2013

Nog een beetje meer lente in huis...


Na een hele werkweek ben ik altijd weer blij als ik in huis nog even lekker kan rommelen, ik weet niet hoe het met jullie is, maar als ik aan het schoonmaken ben vind ik dat het in huis toch weer nét even anders kan....


Ik heb, in de keuken, in de gietijzeren bokaal een klein kruidentuintje aangelegd, zeeeeer tot Marco's vreugde want die houdt van kokkerellen en kan nu lekker met de basilicum, peterselie en bieslook aan de gang, en laten we eerlijk zijn... daar pluk ik natuurlijk ook weer de vruchten van!!! En... het staat ook nog eens heel erg leuk!!!


Voor het keukenraam heb ik een blauwe hortensia gezet in een oude soepterrine, weer een klein beetje meer lente...


De hyacint op ons kastje is mooi in bloei en verspreidt in huis een heeeerlijke geur... mmm!


Er staan op de eettafel in de keuken lichtroze gerbera's, ze zijn zo mooi van kleur...


Ze staan ook in de huiskamer op tafel en op mijn oude dekenkist naast onze open haard.... zo komt het lente gevoel helemaal goed bij ons thuis.... nu buiten nog....

Ik zag dat ik ook een paar nieuwe volgers heb, welkom!!! Leuk dat jullie mijn blog leuk vinden en me willen volgen, dat vind ik heel bijzonder!!!


4 opmerkingen:

  1. OOOhh wat heb jij al lekker veel bloemetjes binnen staan.
    Die kruiden in die gietijzeren bokaal vind ik een goede tip...ziet er ook erg leuk uit zo..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ook ik ben een nieuwe volger. Lekker genieten van jouw blogs. Goed idee die kruiden in die gietijzeren bokaal. Deze heb ik ook en zal ik ook eens op die manier gaan gebruiken. Bedankt voor je goede ideeen. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk al die gezelligheid in huis !!....fijn weekend...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja als ik wat verander vind ik het ook niet erg om te poetsen.......heerlijk dat lente gevoel in je huis!

    Fijn weekend, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen