maandag 17 december 2012

Genieten....


Kerst nadert met rasse schreden, kerstmuziek hoor je overal... in de winkels, in de auto, lekker thuis met een lekkere cappuccino... Inmiddels is ons huis in kerstsfeer, wat genieten we weer! Vaak geniet ik nog meer van de voorpret dan kerst zelf want dat is zo snel weer voorbij...
In de huiskamer heeft de oude paspop vleugels gekregen en heb ik bij de oude houten rozekrans een heel oude kerstslinger gehangen...

Bij de spiegel heb ik een nieuwe kerstslinger gehangen, gemaakt door mijn vriendinnetje Colet! Een kleine touch of red, wat ik zo graag wilde...


gecombineerd met oud bladmuziek, een oud wekkertje en de oude antieke kerstornamentjes die van mijn oma zijn geweest....


Nieuw is Sterre's kamer... met romantisch rozenbehang en nu eventjes helemaal in de kerstsfeer! Ze heeft cupcakes in haar boompje hangen en aan haar bed engelenvleugels met een krans van belletjes...


In de boom selfmade versiering van servetten gecombineerd met de xl kerstballen van Riviera Maison...


... oude friese doorlopertjes op een gebreide plaid in de keuken op de mand...


Marco maakte deze prachtige letters van oude dikke takken, zo mooi met dat kleine laagje sneeuw erover...


In de keuken heb ik een oud stoeltje neergezet met plaids, een oud blakertje en een paar selfmade sterren erbij...


Even een kleine close-up van de zelfgemaakte boom in de keuken...


Een mini-kerstboompje in de oude sauskom van Petrus Regout, helleborus in de grote gietijzeren schaal, en rode bessen in de emaillen kan!

ZO, LAAT DE KERST MAAR KOMEN, WIJ ZIJN ER KLAAR VOOR!!!!!



6 opmerkingen:

  1. Oh wat sfeervol allemaal en dat behang in de kamer van je dochter....geweldig!! groetjes van peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke sfeer, susan! Je vleugels, de kamer van je dochter, de kerstboom....echt gezellig! Je hebt originele kerstdecoraties....ik hou ervan!
    Groetjes van nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh wat een heerlijke sfeer bij jou kan het echt komen
    wat een lief kamertje heeft je dochter zeg!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Owwww wat mooi allemaal...Susan !!...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is het gezellig bij jullie! en wat zijn jullie creatief, super leuke kerstversiering hebben jullie gemaakt. En ik ben helemaal verliefd op het kamertje van jouw dochter, wat een lief kamertje en wat een prachtig behang!

    Groetjes,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen