woensdag 20 juni 2012

Kleine update van de keuken!!!

Het is natuurlijk alweer even terug dat de stucadoor zou komen, maar zoals jullie kunnen zien is hij langs geweest!!!
 Ondertussen zijn de muren alweer gewit, de kast van de kraan is klaar, onze oude wasbak hebben we gewoon hergebruikt, hij ziet er zo mooi oud uit...
 Marco is nog druk bezig met de afzuigkap, maar dat komt natuurlijk helemaal goed! We hebben prachtig bakelieten stopcontacten en lichtknopjes gebruikt waarvan de volgende keer wel wat detailfoto's worden geshowd...
 Onze vuilnisbak heb ik zwart gespoten, deze was creme en stond niet meer bij derest, en omdat ons cappucino apparaat en mixer van Kitchen Aid allebei zwart zijn heb ik de vuilnisbak ook maar zwart gemaakt, dan wordt het een mooier geheel!
 En tot slot hebben we vanavond heerlijke pannekoeken gegeten met verse aardbeien uit eigen tuin en een heerlijke toef (we spreken nu natuurlijk allang niet meer van een toefje) slagroom erop!!! MMMMMMMM

7 opmerkingen:

  1. Wauw! wat is het mooi geworden!! Echt geweldig!
    Enne... bij de foto van de pannenkoek krijg ik spontaan trek!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een plaatje is het geworden alles mooi op elkaar afgestemd.....veel plezier van je keuken...

    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je keuken word prachtig heerlijk die pannekoek !!...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg! Je keuken wordt prachtig.. Ben helemaal verliefd op je wasbak met zo die kraan erboven, wat een plaatje zeg!

    lieve groet,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goeiemorgen, heb je nog een pannenkoekje over..mm dat ziet er lekker uit! Je keuken is prachtig :) wat droom ik toch van een grote keuken en veel werkruimte..maar ik droom gewoon nog even verder ;)
    groetjes en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooo wat wordt je keuken prachtig, en een pannenkoekje met aardbeien en slagroom HMMM Jammmmmieee!!
    Fijn weekend groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke tekst hier! Ik ben op zoek naar een aanrechtblad van keramiek, graniet of composiet en vroeg me af of jullie betere prijzen weten te vinden online dan natuursteen-werkblad.be/keukentabletten/. Ik ga namelijk een nieuw aanrechtblad kopen

    BeantwoordenVerwijderen