maandag 26 december 2011

Ik hoop dat iedereen heerljk heeft genoten van de kerst! Wat is het toch altijd weer snel voorbij...


Ik sta ook altijd een beetje stil bij degenen die niet meer bij ons zijn... brand altijd een kaarsje met hun in gedachten...


En natuurlijk hebben we wat kadootjes onder de boom liggen... zeer tot Sterre's vreugde!



Nadat we gister gezellig een bakkie hadden gedaan bij mijn schoonmoeder zijn we heerlijk gaan eten bij mijn ouders thuis, mijn moeder had heel erg haar best gedaan in de keuken en daar hebben we met z'n allen heeeeel erg van genoten! En terwijl zij in de keuken bezig was heb ik wat fotootjes geschoten van haar kersthuis... die we een paar weken geleden samen hebben ingericht... wat mijn moeder natuurlijk best zelf kan... maar het is traditie dat we dat samen doen, onder het genot van een heerlijk kerst cd-tje.

Uit het raam zag je de prachtige lucht die helemaal rood kleurde... een echte kerstkleur, en bij gebrek aan sneeuw, is dit natuurlijk ook prachtig...


In de vensterbank hadden we wat takken rechtop gezet met wat lichtjes en veertjes.


Ernaast staat haar prachtige emaille kan met rode besjes.



Een mooie schaal met een stolp erop, met denne appels erin, en op de voorgrond een lief engeltje...



Haar "trompet" ligt op de vensterbank! Zo'n mooi stilleven.....




Wat hebben we weer genoten!!! En wat moeten we weer lang wachten voor het opnieuw kerst is... om vervolgens ons huis opnieuw in kerstsfeer te hullen en weer van voor af aan te beginnen...

Op naar oud en nieuw... waar Marco zich weer enorm op verheugd, want dan kan hij weer een dagje oliebollen bakken... heeeeel veeeel oliebolllen, appelflappen, ananasflappen, gemberbollen... waar hij een hele dag mee bezig is....








7 opmerkingen:

  1. Ja het is zeker gauw voorbij,ik heb een gezellige kerst achter de rug,nou ja tis nog kerst en kijk dvd`s,aan je foto`s te zien was het supergezellig en sfeervol,geniet nog even van 2e kerstdag,lieve groet musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een heerlijke dag gehad..mooi versierd het huis, en de lucht, prachtig...
    Heerlijke dagen ook voor Sterre natuurlijk en nu op naar de oliebollen...ik ruik de lucht al.

    Fijne week!!!

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een sfeervol kersthuis vol met gezelligheid....heerlijk dat je nog naar je ouders kan...en lief dat je je moeder helpt om het mooi te maken..

    lieve groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja nog een uurtje en dan duurt het weer een jaar......ik blijf het gek vinden dat we voor twee dagen zo druk zijn met zijn alle.....hihi!!...op naar oud en nieuw......liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie sfeerplaatjes hoor! Ook het huis van je moeder ziet er prachtig uit.
    En tja, kerst is al weer voorbij. Toch vind ik het ook wel weer lekker om weer even een paar dagen "gewoon" te doen. En de kerstversieringen mogen bij mij gewoon tot nieuwjaarsdag blijven. Dan gaat de bezem er door!
    Groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je een mooie kerst hebt gehad Susan, je hebt in ieder geval hele sfeervolle foto's neergezet.
    Ja het is voorbij voor je het door hebt maar gelukkig is de hele week altijd nog een beetje een feestweek zo naar het nieuwe jaar.
    Geniet er maar lekker van!

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw! Zo moeder zo dochter....

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen