woensdag 23 november 2011

Pré-Kerst.....

Van de week was ik de keuken aan het soppen en ineens had ik het zomaar gezien met de 2 plankjes boven het aanrecht,



Ik heb nog wel even wat foto's gemaakt voor mijn blog, want het is zo leuk om zo af en toe eens terug te kijken hoe ik het al eerder heb gehad.... en om dan vervolgens te zeggen: "Oh ja, dat was ook leuk, dat was ik alweer vergeten...."



Zo lekker om het later op je blog nog eens terug te zien....





Ik heb meteen maar even foto's gemaakt van mijn mooie bordenrek, je weet maar nooit wanneer ik het weer terug bekijk....




Maar goed.... de keuken.... Ik heb dus die plankjes, die links boven mijn aanrecht hingen, weggehaald.... en de plank, die er al eerder had gehangen, weer teruggehangen. Dit was ook zo'n moment van: "Oh ja, dat was ook leuk..."



Marco had een heerlijke 3-koningen tulband gebakken (voor zijn collega's, niet voor ons....), wat al aardig kerstig aandoet.... En ik heb de plank leuk gestyled, ook al een beetje in de sfeer van.... ik durf het haast niet te zeggen.... maar ik ben nou eenmaal die kerstfreak.... KERST!!! En het mooiste is.... Marco had net de nieuwste kerst cd van Michael Bublé gedownload.... en die had ik ook nog aan staan....


Ziet zijn 3-koningen tulband er niet heerlijk (kerstig) uit?



En met mijn nieuwe bekers, die ik vorige week samen met mijn vriendin Linda bij de lady's night bij Intratuin heb gekocht, maakt het het pré-kerst tafereeltje toch helemaal compleet?



Wat was het weer gezellig, he Linda?










12 opmerkingen:

  1. Heerlijk die voor en na foto's.
    't Sfeertje is perfect!

    Groetjes,
    Corien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om weer eens wat te veranderen he! Ik heb ook al de kerstkriebels en kan niet wachten om te gaan kerstdecoreren....maar pas na de Sint!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Susan de voor en na foto's dan krijg je toch een echt beeld. Heerlijke foto's letterlijk en figuurlijk.
    Fijne avond

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOh heerlijk een nieuwe look en deze is super voor de kerst!
    Mooi hoor en je kopjes ze zijn schattig zeg!
    Je dennenappelkrans is ook precies in het sfeertje!
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja dat heb ik onthouden dat je een echte kerstfreak bent.......enne altijd leuk veranderingen...mij niets vreemd.

    Heerlijke tulband lijkt mij....bijna zonde om aan te snijden!

    Fijne avond, liefs Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd leuk he veranderen.
    En heerlijk die tulband.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet alles er weer gezellig uit. Heerlijk toch dat er elke keer weer iets meer kerst in huis komt. Bij mij net zo. Geniet er lekker voor. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Idd, super leuk!! En die tulband....ja, dat ziet er al echt als Kerst uit!!

    Misschien kan Marco er nu ook een bakken? Hij ziet er zo heerlijk uit!

    Trouwens die denappelkrans doet me ook aan Kerstmis denken. Zo mooi!

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooow wat een mooie give away zeg! Echt een plaatje! En dan vooral pakket 2... Heb al zo vaak naar die ronde kussens zitten kijken, en denken hoe doet ze dat nou toch? haha.. Dat mag je nog wel eens uitleggen ;-) Ik ga de foto op mn blog zetten.

    Lieve groet,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Susan,

    Zit wat reacties door elkaar te halen volgens mij, wat een bak, verwijder die hierboven gerust hoor ;-)
    Erg leuk je plank je zo zeg! Heerlijk met die krans, hou ook erg van het sfeertje hoor. Jammer dat je er zo weinig bent, geniet altijd erg van je foto's !!

    Lieve groet,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja..dat ziet er zeker al pre-Kerst uit...die tulband, lekker, zou ik ook nog eens eentje moeten bakken, dat is denk ik toch wel het ultieme kerstgebak, zeker zo met die gesuikerde vruchtjes er op...
    Je hebt trouwens erg leuke lampjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heerlijk toch ik ben het ook hoor kan niet wachten tot het zover is maar eerst even de sint.... heerlijke sfeer in de keuken en heerlijk wat marco gemaakt heeft mmmmm wens je een fijne dagen ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen