maandag 16 mei 2011

Uitslag Give away... en de winnaar is...



Wat een ideaal weer om achter de pc te gaan zitten zeg, met het mooie weer heb je er geen zin in maar nu het weer zo druilerig is vind ik het niet zo erg! Hoog tijd, zeg maar, om jullie de uitslag van mijn give away te presenteren... Sterre mocht even grabbelen...
En onze winnaar is... Cindy van de leuke blog wonen met een hart!!!
Van harte, Cindy!!! Ik hoop dat de spulletjes een leuk plekje in je huis krijgen! Stuur me even je adres gegevens en ik stuur jou het pakketje zo snel mogelijk toe!
En verder perfect weer natuurlijk om in huis te rommelen, wat fotootjes te schieten,
en te genieten van die prachtige pioenrozen die ik mezelf kado heb gedaan!!!
Ik wil al mijn lieve volgers bedanken voor de lieve reacties, wat maken jullie me altijd weer blij met jullie lieve woorden, dat waardeer ik enorm!!!
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne week!!!

10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd voor Cindy en lief dat we mee mochten doen.
    Leuk al die foto's van je huis en de pioenrozen zijn zo leuk, het lijkt wel alsof ze overal te vinden zijn.

    Geniet van je week, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chips zeg....heb ik nu deze prachtige give away gemist.....? Vind je prijs zo mooi! echt een plaatje....een bofferd is Cindy.
    Heerlijke beelden vanuit je huis zeg, vind je kastje prachtig en die engel...wow!
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer zulke mooie foto's!
    En ik vind pioenrozen ook zo prachtig.
    Nu maar hopen dat het vaak druilerig weer is zodat je maar heel vaak een blogje maakt.
    lieve groet van Vlinder

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooh wat prachtig dat oude kastje met de engel erop. Echt zo'n mooie verstilde uitstraling...
    groetjes, jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi he de pioenrozen, ik kan daar ook zo van genieten, Mooie foto's Susan, heerlijk genieten is het altijd bij jou.

    Proficiat voor Cindy, ik wens haar heel veel plezier met de gewonnen give-away

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een bofbips is cindy...!!...leuk !!...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto`s weer geschoten hoor!!!
    En Cindy boft,...Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi hoi,
    jeetje wat ben ik verrast zeg!!!
    gewonnen !!
    weet gewoon niet wat ik moet zeggen,
    BEDANKT, GAAF, SUPER,TE GEK,!!!!

    probeerde je te mailen maar het lukt even niet
    dus geef je even mijn mail adres :
    cindyensam@hotmail.com
    als je mij dan even mailt geef ik je mijn gegevens door!!

    nogmaals heeeeeel erg bedankt,
    sterre jij helemaal want jij hebt mijn naam getrokken!!
    lieve gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje...heb ik niet gewonnen????? Ik begon er net aan te wennen, hihi!! Nee hoor, geintje natuurlijk! Leuk dat je zondag even langs bent geweest! De fair was helaas nog niet zo'n succes, ook al was het mooi van opzet...De volgende zal vast beter gaan!
    groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk sfeertje, mooie foto's en Cindy boft maar, leuk! Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen